Tijdens en na livegang zorgt Sping Support voor ondersteuning (support) en onderhoud (maintenance). Door actieve monitoring zijn we altijd op de hoogte van beschikbaarheid, performance en verstoringen. Bij calamiteiten grijpen we in en zorgen we dat incidenten worden opgelost. Ook zorgen we voor korte en directe communicatielijnen tussen alle betrokken partijen en leveranciers. |
De inhoudelijke afspraken, verantwoordelijkheden en KPI’s leggen we vast in Service Level Agreement. Het maandabonnement borgt onze beschikbaarheid voor support en incidentenbeheer. De hoogte van het abonnement hangt af van het gewenste serviceniveau. Het gebruik van support software- en communicatiekanalen (slack-kanaal, ticketsysteem, sms, telefonie) zijn hierbij inbegrepen. Voor onderhoud maken we een jaarlijkse begroting.
Door directe en snelle communicatie met onze klant en onze experts. 24/7.
Toegevoegde waarde: kwaliteit, performance en veiligheid waarborgen van jouw service en platform door:
Real-time monitoring van jouw platform, API’s en performance waarbogen proactief support:
Toegevoegde waarde: gegarandeerde minimum tijden voor ingrijpen (leadtime), diagnosticeren en het oplossen van problemen bij calamiteiten.