Support & Maintenance

Met Support & Maintenance zorgen we voor continuïteit en stabiliteit.

continuiteit 04
Tijdens en na livegang zorgt Sping Support voor ondersteuning (support) en onderhoud (maintenance). Door actieve monitoring zijn we altijd op de hoogte van beschikbaarheid, performance en verstoringen. Bij calamiteiten grijpen we in en zorgen we dat incidenten worden opgelost. Ook zorgen we voor korte en directe communicatielijnen tussen alle betrokken partijen en leveranciers.
Klaar voor support en maintenance?

Neem contact met ons op!

Continuïteit en stabiliteit op abonnementsbasis. 

De inhoudelijke afspraken, verantwoordelijkheden en KPI’s leggen we vast in Service Level Agreement. Het maandabonnement borgt onze beschikbaarheid voor support en incidentenbeheer. De hoogte van het abonnement hangt af van het gewenste serviceniveau. Het gebruik van support software- en communicatiekanalen (slack-kanaal, ticketsysteem, sms, telefonie) zijn hierbij inbegrepen. Voor onderhoud maken we een jaarlijkse begroting.

support guy right 01

Support

Door directe en snelle communicatie met onze klant en onze experts. 24/7.

  • Helpdesk: Q&A
  • Probleemrapportage
cog load 01 1

Maintenance: updates and upgrades

Toegevoegde waarde: kwaliteit, performance en veiligheid waarborgen van jouw service en platform door:

  • Het testen en implementeren van gepland onderhoud of ad-hoc updates en upgrades.
monitoring 01

Active monitoring & Detection

Real-time monitoring van jouw platform, API’s en performance waarbogen proactief support:

  • Wij installeren onze monitoring systemen op jouw platform om performance, uptime, storingen en incidenten te meten.
  • Monitoring notificaties worden actief bijgehouden door Sping Performance.
incident management 01

Incident Management

Toegevoegde waarde: gegarandeerde minimum tijden voor ingrijpen (leadtime), diagnosticeren en het oplossen van problemen bij calamiteiten.

  • We lossen door de klant en onze systemen gerapporteerde issues op en monitoren je platform actief.
  • Leadtimes zijn afhankelijk van de ernst van het probleem.

Tools we use?

tools we use 03