We combineren verschillende methoden om feedback van gebruikers en gebruikersgegevens te verzamelen, waardoor we kritische vragen met data kunnen beantwoorden. Ons doel is om jou te helpen bij het maken van data-gedreven beslissingen.
We gebruiken geavanceerde A/B-, multivariate en splittests om barrières voor conversie te overwinnen en risico’s te beperken.
Samen kiezen we welke tests de moeite waard zijn. Wij zetten de A/B-test op en binnen een paar weken ontvang je een analyse met aanbevelingen.
Wanneer is A/B testen van toepassing?
Gebruikersonderzoek helpt ons om inzicht te krijgen en ervoor te zorgen dat we producten creëren die echt relevant zijn voor de doelgroep.
Wij beginnen nieuwe projecten vaak met korte interviews. Op deze wijze leren we meer over de behoeften en wensen van de gebruiker, wat diegene probeert te bereiken en waar hij/zij tegenaan loopt.
Wanneer zijn gebruikers interviews van toepassing?
Front-end experimenten worden uitgevoerd door direct in de webbrowser of mobiele app van de eindgebruiker te experimenteren. De tests worden op basis van cookies geladen. Aan de andere kant, de backend of server-side experimenten worden in de codebase zelf uitgevoerd.
Client-side en server-side testen bieden beide duidelijke voordelen, afhankelijk van de behoeften van je organisatie.