Prestaties en kwaliteit zijn er om te verbeteren. Maar welke en hoe? Waar begin je? Wij helpen je op basis van onderzoek, experimenten, feiten en data om knelpunten en verbeteringen inzichtelijk te maken. |
Optimalisaties & Performance
helpt ons om inzicht en feedback te krijgen. Dit zorgt ervoor dat de keuzes en verbeteringen die we maken voor jouw platform echt relevant zijn voor de doelgroep.
Met gebruikersinterviews leren we meer over de behoeften en wensen van de gebruiker, wat diegene probeert te bereiken en waar hij/zij tegenaan loopt.
Met usability tests kom je erachter op welke manier je doelgroep jouw platform gebruikt en wat ze ervan vinden. Redelijk simpel uit te voeren en erg waardevol.
Wanneer zijn gebruikerstesten van toepassing?
Wanneer je binnen een paar dagen kwalitatieve antwoorden op je vragen wilt hebben. We dienen toegang te hebben tot minstens 5 personen uit je doelgroep om te kunnen testen.
Hoe beter jouw gebruikers met je platform kunnen werken, hoe beter de resultaten. Visuele obstakels, functionele onhandigheden of onduidelijke interacties hebben hier direct impact op.
We gebruiken geavanceerde A/B-, multivariatie en splittests om barrières voor jouw gebruikers te identificeren en weg te nemen.
Samen kiezen we welke tests de moeite waard zijn. Wij zetten de A/B-test op en binnen een paar weken ontvang je een analyse met aanbevelingen.
Om support te kunnen leveren monitoren we de technische prestaties van je platform. Deze data maakt ook inzichtelijk hoe je platform, individuele componenten, API’s en integraties presteren. Daar waar mogelijk stellen we verbeteringen voor die van jouw platform performance ten goede komen.
Onze performance dashboards maken in één oogopslag duidelijk hoe jouw platform presteert. Hoeveel nieuwe gebruikers/orders zijn er vandaag/deze week/ deze maand geweest? Wat is de gemiddelde doorlooptijd van…, wat zijn de beste/slechts presterende .., veelgemaakte…,
Toegevoegde waarde: voortdurende focus op kwaliteit en verbeteringen door:
“Tijdens de samenwerking met Sping hebben wij mogen ervaren hoeveel mogelijkheden er zijn op het gebied van conversie en leads.”
Jolien Broekhuizen, Product Owner @Kolibrie Next