Wordt jouw platform of app niet meer ondersteund door de oorspronkelijke leverancier of ontwikkelaar? of..
Kies dan voor Support as a Service.
Hiervoor betaal je een vast bedrag voor de intake, en een maandelijks vast bedrag voor ondersteuning en onderhoud.
Wil jij jouw platform of app verder door laten ontwikkelen? Ook daar helpen we jou graag mee.
Inbeheername en overdracht vereist afstemming met betrokken ontwikkelaars en beheerders. Zij beschikken over essentiële kennis en ervaring. 1. Wat zijn veel voorkomende incidenten/verstoringen? 2. Wat zijn de “best practices” voor deze technologie? 3. Wat zijn veelgestelde vragen? 4. Hoe zit de organisatie in elkaar? Wie doet wat? |
Een belangrijke mijpaal is een ‘lokale’ uitrol van jouw product op een (cloud/virtualized) productieomgeving van ons. Daarvoor hebben we het volgende nodig: |
Binnen een paar weken ontzorgt.
We hebben tijd nodig om
We starten met een kennismaking met jou en jouw platform. We laten je zien hoe wij te werk zullen gaan en samen stemmen we af wat voor support we je gaan leveren. Vervolgens duiken we in jouw platform zodat we het kunnen onderhouden en verbeteren. |
Sping heeft het gecompliceerde AVR-systeem geschikt gemaakt voor de verhoorders, waarbij het van belang is dat de software achter deze ingewikkelde registratie gebruiksvriendelijk is.
Bekijk de case